czwartek, 25 lutego 2016

Od Nathan'a cd Johany

Spojrzałem na dziewczynę i zacząłem się śmiać...
- po za tym ja nie sikam takim zabawom zostawiam Omegom - powiedziałem śmiejąc się
- a co ty taki ważny ?
- no ktoś ważny - powiedziałem - ktoś to raz ugryzie to ten ktoś umiera, ktoś kto tylko może przemienić kogoś innego w wilka, ktoś kto może kogoś wygnać - zaśmiałem się
- ooo pies jest Alfą - zaśmiała się
- a ty śmierdzącym wampirem - powiedziałem
- chociaż nie śmierdze jak mokry pies
- ale ja chociaż nie śmierdzę jak słodkie coś, aż się żygać chce - powiedziałm
- a tak po za tym jesteś nie kulturalny - oznajmiła
- bo ?
- nie powiedziałeś swojego imienia
- nie musisz go znać - powiedziałem
- czego ?!
- bo tak - zaśmiałem się - nara, miłej nocy trzęsawo
Zamieniłem się w wilka sporo wyższego od niej i poszedłem w swoją stronę.
Johana?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz